نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 سطح راه حل بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 سطح راه حل بدون دیالیز

سطح کراتینین بالا نشان می دهد که کلیه آسیب دیده است، به طوری که ما خواهان به اقدامات به موقع برای جلوگیری از آن را بدتر می رود. پس چه راه حل برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 بدون دیالیز؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 7.9 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر تقریبا به مرحله نهایی بیماری کلیه قرار می گیرند، بدون دیالیز کنترل خوب مورد نیاز خواهد بود. با کمک دیالیز، برخی از مردم می توانند زندگی بهتر و طولانی تر است، اما برای افراد دیگر آنها می توانند کیفیت زندگی پایین تر به دلیل عوارض جانبی این درمان داشته باشند. به طوری که آنها می خواهند به پیوند کلیه، بنابراین می توانید از دیالیز، خلاص شوید. از بخت بد، همه مردم را می توان در پیوند نامزد شده است. برای افراد مبتلا به چاقی، فشار خون بالا، بیماری های جدی قلبی و غیره، آنها مناسب است آن را مصرف نکنید. بنابراین برای این بخش از مردم، آنها باید به روش های مختلف دیگری را انتخاب کنید، که چینی گیاهان دارویی پزشکی است که می تواند مشکل کلیویthe در یک راه طبیعی حل است.

Theشناخته شده ترین گیاهان دارویی چینی پزشکیthe درمان هفت بالا است. این یک درمان تک نیست، اما یک سری درمان از جمله هفت درمان در آن است. در طول درمان، دکتر خواهد شد درمان های مختلف با توجه به بیماری را انتخاب کنید، پس از آن می تواند اثر درمانی بهتر دست یابد. برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس داشته باشد. برای افراد مبتلا به کراتینین 7.9، شاید سخت به عقب به این بیماری است، اما آنها همچنین می تواند با کیفیت و عمر طولانی تر داشته باشند.

اگر شما هر گونه کمک در زیر سطح کراتینین بالا و یا درمان نارسایی کلیه باید، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما توصیه رایگان برای شما به عنوان aoon که ممکن است فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی، نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: